Nuffnang

Mama Kucing Blogs

Tuesday, 4 June 2013

J Photography at Tony Roma's , Sunway Pyramid

Uncle Arthur had mentioned before that he never had the chance to try out food at Tony Roma's before. Hence, the first night when he landed, we head over to TR in Sunway Pyramid. 

As we have been here before many times, Mamarazzi lazy to snap photos. She "delegated" the task to me. Hmm....sorry ah if the photos not so nice.

 Caesar Salad. ......


 It would have been wonderful if we had window view but the longer table was not available. Had to cramp into a table of six.

Aiya...like that how to order a lot of food leh.not enough place to put all the food ler.

 See....just a  few plates table already full liao. Mamarazzi utilised the voucher/coupon given by Tony Roma for the Fried Mushrooms.

Lat time Mamarazzi complain to them about the service not up to the standard mah at TR Setia City Mall and they gave us a voucher or half loaf of Onion rings. Mamarazzi doesn't like onions so they change it to Mushroom for Mamarazzi lor.

For the first time in history, we managed to finish the fried mushroom there. Usually we can't finish coz of the large portion. Had to tapau home to eat.

 My "noodle" . I didn't finish this coz was too busy taking photos.

 New York Strip.....Tender and juicy.

 Eh...what Uncle Arthur going to eat? 

Haiyo...I tell you ah....they very shy one.....eat "tulang" only. TR's famous BBQ Ribs. Said eat mushroom, salad, bread and ribs already full wor.

Hmmm....I wonder how Uncle Arthur feel about the food there. Nice or not.


63 comments:

  1. Uncle Arthur said "dreams come true" when mamarazzi brought him to Tony Roma's, and he was so satisfied with the food.. errrr, wait ah, got one more ice cream small kucing didn't tangkap gambar??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Small Kucing shy coz Kakak Melissa help ate it? :P

      Delete
    2. Uncle Arthur mentioned he would like to try the food there when mamarazzi post up the TR posts. Ngum ngum jie jie mellissa slso keen to try.

      Nsh...got ice but lazy to snap photo coz that time busy playing liao

      Delete
  2. like mother like son lah, small kucing already inherited the photography skills from mamarazzi lah.. the photos look good indeed, better than many other bloggers perhaps, haha~~ when mamarazzi wanna "kuasa" this blog back to small kucing?? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mother, son and myself need to learn from Suituapui to take nicer food shots.

      Delete
    2. These are the nice ones the ugly ones yiu have yet to see.

      Yeah wir have to learn from stp on how to snap good food photo

      Delete
  3. hahaha, of course this time round can finish the fried mushroom lah.. you got the food mayor there, how can he allow any leftover on the table?? hahaha.. and when you said the table was small, actually i think it's because the plates they used were too huge!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah plate big n table not enough space jor. But food portion also big la. That is good

      Delete
  4. only two main dishes meh?? cannot be lah.. sure there were more one.. small kucing too busy running here and there and didn't take all the photo before the food mayor wallop everything down his stomach?? kekekekekeke~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Food mayor shy to order leh..claimed that still full wor .

      Delete
  5. did anyone make any complaint again?? so that you will be given another voucher for a complimentary plate of fried mushroom?? hahaha~~ :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yayaya Complain then get more free voucher.

      If you praise them, won't get vouchers one! LOL

      Delete
    2. Nah...this round food and service was acceptable. Not like last round at setia alam outlet where drinks finished nobody fill up and etc

      Delete
  6. Among all,the salad is my fav. Steaks of course cannot because we don't eat beef and the pasta is not my kind of food.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah in love their salad too.

      Delete
    2. They have lamb and chicken as well as seafood too but ee didn't order those

      Delete
  7. Read similar post in STP's blog, I miss Tony Roma la!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh really ar? Always tapao home the leftover portion?

      Delete
    2. But from your size and also meow's size, can tell you guys are small eater, hehe..

      Delete
    3. Yeah ..usually cannot finish the mushrooms so we tapau home. When wanna eat just heat up in oven or fry again

      Delete
  8. I aso havent tried TR before...but i prefer chinese food anytime ... Next month see can meet or not hahaha .. Go Kim Her?

    ReplyDelete
  9. Takde makan kambing ah?

    Their kambing also nice wor

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak makan kambing. Order moo moo je.

      Delete
  10. ceasar salad seems usual yet still interesting,
    tho i prefer other type of lettuce

    ReplyDelete
  11. was that a noodle or a spaghetti?
    anyway that new york strip sure looks
    tender and juicy!

    ReplyDelete
  12. but amoing all this, BBQ ribs caught my intention the most
    it seems really great and yummy

    ReplyDelete
  13. have a great day and happy bloggin small kucing
    take the best of care and god bless you

    ReplyDelete
  14. So many nice food... yummy. Aunty Angeline wanna go try it out next time. Probably end of this year.

    ReplyDelete
  15. Small Kucing - pandainya tangkap gambar....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Got many spoil ones. Didn't post up.

      Delete
  16. BBQ ribs really good hor... Lina mentioned about mutton too. So please tell me Tony Romas at Sunway was at the new wing or old one...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aunty Angeline scared sesat jalan nanti.

      Delete
    2. Should be old wings. Can see the skating ring punya

      Delete
  17. Caesar Salad & Fried Mushroom are my favourite. Drooling~

    ReplyDelete
  18. I love your new header, you look like you are having lots of fun, you are a good swimmer? I have heard of this place,I think it is a big chain! None around here, I wish we could try one. Your pictures are very good, no one could have taken them better, the food looks SO good!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Not a good swimmer. Just like to play with water.

      Food was good here

      Delete
  19. Long time didn't have any salad, hehe!!! =]

    ReplyDelete
    Replies
    1. I used to have it in US, but now back to Malaysia, non of family members want to eat it!!! =[

      Delete
  20. Guess Uncle Arthur must be so happy till he can't sleep that night since he went to try Tony Roma liao, kakaka....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Think he had that before a long time ago.

      Delete
  21. Nice!!!! Sooooo...nice but tried once, ok liao lor. Too expensive, cannot go again. Me, el-cheapo...yew ai phnee, yew ai ch'nee...yew ai tua liap nee! Hehehehehehe!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Your photos very nice lah! Your mama can sit and enjoy, goyang kaki liao lor...

      Delete
    2. Lol....as long as food nice is good enough lo...sakit hati is when its expensive and not nice.

      Delete
  22. Hey! I didnt know we could get vouchers for complaining!! How nice!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I didn't know also . Then that day geram as the service poor in setia alam so saw receipt say can do customers survey...jadi mamarazzi did la. The give half onion loaf but mamarazzi say dont take onion. Want mushrooms can ah...so they give

      Delete
  23. So far I have complained to Old Town White Coffee and Face To Face Noodles. The Old Town no reply but the other sprang up their services!

    I guess I barked at the wrong tree, so no vouchers!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah some shop will reply some won't

      Delete
  24. Tony Romas is my favourite and I only dined at the one in Mid Valley. Service always damn good, how to complain ah? I must try the one at 1 Mont Kiara!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Go try the setia alam outlet. Went twice n both time service slow. Nobody refill drinks and the napkin got oily smell

      Yeah MV n the pyramid service good.

      Delete
  25. OOh nice nice! We also used to go to the Sunway Pyramid outlet when we stayed in Puchong last time. Always loved the big portions!! Good that STP finally had his dream fulfilled! hehe

    ReplyDelete
  26. I prefer the fried mushroom here than the onion loaf too, not so oily :)

    ReplyDelete
  27. Guess Small Kucing now is the official photographer and Mamarazzi can retire the razzi already, hehehe.

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog.

I have decided to make this an Award and Tag Free Zone, thank you for thinking of me but I prefer your comments. I love your comments so do drop a comment or two.

If you are new here, do leave your blog address so that I can come and visit also.

Have a nice day!


Blogger/Google NOTICE to all visitors:
As a courtesy,
we have added a notice on this blog to help meet these regulations. The notice lets visitors know about Google's use of certain Blogger and Google cookies on your blog,
including Google Analytics and AdSense cookies.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...