Nuffnang

Mama Kucing Blogs

Thursday, 11 November 2010

Nasi Amak(Lemak) Seapark Behind Maybank

 Makan Nasi Amak? So many people eating here. Must be very good.


 Nasi Lemak with fried chicken RM4-50. Hmmm...smells good



Got Otak-Otak also. Papa took a piece. Said taste okay lah. RM1-20



Let me try first.

 
Mmmm,...yum yum sedap. The Sambal is sweet. Not that spicy. Chicken marinated just right.

Papa don't like the chicken much coz of the rempah. But Mamarazzi said not bad la. Cheaper than Kanna.

The "waiters" at this stall were very friendly. I called "Boss! 100 Plus please" and they smiled and patted my head.

This stall located at Restaurant Sun Fatt Kee, Seapark. Behind Maybank.

34 comments:

  1. Looks good! Wait...come Friday nite, I will also pat your head! LOL!!!

    ReplyDelete
  2. wow. Rm1.20 for Otak-Otak is cheap ... I'm hungry now too :( .. haha

    ReplyDelete
  3. Hi SK, I love this nasi lemak.
    Behind SEA park?
    I used to stay that area 6 months before we migrated here. Very close to that Ruby cinema, rented just a room as we had shipped out most of our stuff.

    That nasi lemak looks good. Love otak2 too. Lee.

    ReplyDelete
  4. nasi lemak is also my kid's favorite.

    ReplyDelete
  5. now i am also craving for nasi lemak....haiz...

    ReplyDelete
  6. Yum! Very long never eat nasi lemak already.. now craving for it!!

    ReplyDelete
  7. Just took nasi lemak in office yesterday.. why are all the unhealthy food so delicious?

    ReplyDelete
  8. sambal sweet? Then ngam small kucing lo, no hot hot.

    ReplyDelete
  9. These few days makan nasi amak so many times. Nanti muka tumbuh satu satu biji oh.

    ReplyDelete
  10. LOL... looks sedap...mebbe auntie go find nasi lemak to makan now. :D

    ReplyDelete
  11. Uncle Lee

    Yup..;.but there are a lot of changes n SEAPARK now

    ReplyDelete
  12. Lenglui witch

    lalalala..jom nasi lemak

    ReplyDelete
  13. Angel Bear

    oh no....fast fast find

    ReplyDelete
  14. Wai Kitt

    ni baru janji still young

    ReplyDelete
  15. Foodbin

    agreed. 6 pm start to have people already

    ReplyDelete
  16. Wah..nasi lemak again. Torturing aunty lah.

    ReplyDelete
  17. Joshua is ok with eating spicy food?
    For Sarah...she will say "NO" to those food which is red in colour.

    ReplyDelete
  18. hahaha kanna sure expensive! lol! kanna beats all for the price!

    ReplyDelete
  19. BBO

    We always go Kanna . The one at sect 17, they gave me free rice but the one at jln gasing i have to pay

    ReplyDelete
  20. Joanne

    spicy a bit ok but too much kenot

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog.

I have decided to make this an Award and Tag Free Zone, thank you for thinking of me but I prefer your comments. I love your comments so do drop a comment or two.

If you are new here, do leave your blog address so that I can come and visit also.

Have a nice day!


Blogger/Google NOTICE to all visitors:
As a courtesy,
we have added a notice on this blog to help meet these regulations. The notice lets visitors know about Google's use of certain Blogger and Google cookies on your blog,
including Google Analytics and AdSense cookies.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...