Nuffnang

Mama Kucing Blogs

Thursday, 18 November 2010

I Missed The BBW Fire Sale!

 
I was so looking forward to The Big Bad Wolf Fire sale. Even had my "Kaw Kaw" put on "make-up" for me.


All book regardless of title and genre were going for RM5 and less. 

It was a very long journey to the sale. Mana tau on the way to the sale, I fell asleep.

Mamarazzi saw I was sleeping. She sneak off to the sale alone while Papa drove me home to sleep.

Mamarazzi didn't get any books for me. Said not much choices left at the Children section wor. Hmmm...don't know it's true or false.






 The above are her hoard. Each were going for RM5. How come she can get so many books for herself and none for me ah? Suspicious.

53 comments:

  1. wow...seriosuly u got lots of book...u finish reading all of it?

    ReplyDelete
  2. Chamzzz... sure Cikgu will perli u la, smallkucing... pakai make up summore!

    ReplyDelete
  3. Don't doubt your mommy, she is right! Auntie went there too, but there's nothing left in the children session!(sob sob)T-T

    Keep well and have a nice day!

    ReplyDelete
  4. Auntie Cleff

    My Kaw Kaw punya pasal lo...she said make up will be come pretty wor

    ReplyDelete
  5. Vialentino

    Mamarazzi crazy one. When the "wind" comes, one day she can finish 2 books

    ReplyDelete
  6. *pengsan*.... can wallop two books in one day??? I took almost one month to read a novel..sometimes cannot finish..hahaha

    ReplyDelete
  7. Mamarazzi has so new many books she can open a book cafe! I'll be the first one to go there. Small Kucing, maybe it is like winter now because Mamarazzi gonna hibernate with those interesting titles. Let's hope your papa not going to hibernate among books too, haha!

    ReplyDelete
  8. Your mum bluffed lah!!! She only wanted to buy for herself...did not buy any for you. So jahat! Come! Come to Sibu...I adopt you better. Buy you all the books you one, take you to eat all the food you love... Hehehehehehehe!!!!

    ReplyDelete
  9. Kathy....Jo was sad ...didn't get the chance to go for the BBW sale...me too, we wanted to go when we were down for Joshua's birthday celebration last Sunday but not enough time and Josh can't take us there...say very far from Mid Valley wor...so we gave it a miss...so near and yet so far..hahaha next year lo...wa I see you got yourself a lot of books :)

    Btw I need your address...still waiting to send off to you.

    my email addy is elinluv@ymail.com

    Thanks,
    Elin

    ReplyDelete
  10. hahahaa... the books can last you for many years.. if they were mine, can last me thru retirement age la!

    ReplyDelete
  11. pengsan.....makan buku pao jor

    ReplyDelete
  12. Erm, can I come over ur house - can be library d.....

    ReplyDelete
  13. For only RM5. Very cheap... u can set up a mini library at your home already.

    ReplyDelete
  14. Alice Law

    Really ah? :(

    Mamarazzi said saw a lot of pokemon books but she tarak buy for me coz not suit my age wor

    ReplyDelete
  15. Chris

    LOL....makan and minum buku already

    ReplyDelete
  16. Autumn

    Book Cafe..hmm...that is a good idea wor....

    ReplyDelete
  17. STP

    wahh like that Sibu will have two STP?

    ReplyDelete
  18. Elin

    Arrived KL already but tarak go for the sale is a bit sayang lo. Nevermind, i think they will be having Christmas sale. Price wont be at RM8 la but still will be cheap.

    Sorry about the e-mail. Mamarazzi rabun. Ter-sent to Gmail i/o ymail. Have sent again already

    ReplyDelete
  19. Angeline

    hmmm good idea wor....maybe Mamarazzi should open new blog call big bad worm :D

    ReplyDelete
  20. Claire

    many years but the Mamarazzi sure will kiasu again and go buy some more.

    Auntyie cleff ajak her got PLB sale but she no appetite already LOL

    ReplyDelete
  21. angeline

    librarian ah...wait ah...Mamarazzi open book cafe then you come help pull customer in la

    ReplyDelete
  22. Wow, lucky you! I hope I stay nearer. I would probably grab a few of those cookbooks. I'll drop the novels cause I normally will fell asleep when reading it. haha.... Take care and have a great day.
    Cheers, Kristy

    ReplyDelete
  23. I went there on Sunday evening already not much children books... those leftover not so much for toddler one. So I did not bother to go fire sales.

    Btw SK - next time when you grow up you can read those books that mamarazzi bought one la... so does not mater. Just the timing only. LOL!

    ReplyDelete
  24. suspicious le, ur mom is planning to open a bookshop soon :) a 2nd hand bookshop nearby ur house, wait & see... haha!

    ReplyDelete
  25. This is your 3rd round and you sapu THAT many?! Biar betul haha!

    ReplyDelete
  26. Wah, your hasil is still considered a lot even though you went on the last day. My hasil is so much lesser than you. But anyway, heheheh....I memang know I won't have much time to read leisure books myself, so I tahan myself from buying too much. ^_^

    ReplyDelete
  27. Wah...going for second time some more...hehe. Salute you lah.

    ReplyDelete
  28. @Claire... that Mamarazzi kenot finish eat the buku nvm... got one person called Auntie Cleff... she will pinjam the buku and help Mamarazzi to makan buku. Auntie Cleff more dahsyat... one day 4-5 books oso she can makan.

    @Smallkucing... sobsob... liddat Auntie no kaki la go PLB. Auntie Cleff prefer PLB more...dunno why...Auntie likes those old books... go PLB if lucky can find those ancient ancient out of print punya buku...ooo... btw, Auntie baru habis makan the buku that bought from BBW... okok oni those buku. Now walloping the buku that mamarazzi sumbat-ed to auntie. Ooo... the King henry punya very nice to baca!

    ReplyDelete
  29. Haha, is it me or u looked like u are forced in the 1st pic?

    ReplyDelete
  30. hahaha, yalor, grab so much for herself until totally forgotten about smallkucing's book.. tsk tsk tsk~~

    ReplyDelete
  31. what time u went?? i also went there on the last day, but around 11:30am...damn cheap rm5 per book..but really not many choices jor.... all the good title kena snapped up already..

    hehehe, i did bought the pokemon books for Wyson, coz he was tagging along, keep on nagging why only buy my books and he dont have..cincai2 sapu those for him..

    ReplyDelete
  32. Kristy

    ya loor...the 1st days got a lot of cook books

    ReplyDelete
  33. Chee Yee

    ya lor not much toddler books. A lot of pokemon

    As for me reading ah...duno i will get to read Auntie Cleff's hamsup books or not leh

    ReplyDelete
  34. Chloe's Mommy

    Betuuuuuuullll..sumpah! :P

    ReplyDelete
  35. Irene

    Jome join venture open book shop la

    ReplyDelete
  36. Alice

    For RM5, worth trying out new books lor. Try out those authors that Mamarazzi havent read before like Jojo Mayer. Heard the books very good but never attempt to read before coz quite pricey

    ReplyDelete
  37. Mummy Gwen

    Wrong...this is the 3rd time..kakakaka

    1st time was the Preview then follow by the 1st day itself.

    ReplyDelete
  38. Auntie Cleff

    Pengsan...u habis ate the BBWS books? Crazy la!

    ReplyDelete
  39. Prince and princess Mum

    Coz Kaw Kaw put lipstick, i aso wanna follow la.

    ReplyDelete
  40. Kelvin

    Coz the car bouncy. Kaw Kaw had to hold my head lor

    ReplyDelete
  41. Wyson

    There were a few comics near the fiction side. Asterix. But Mamarazzi didnt buy

    Mamarazzi was there around 1pm to 4pm

    ReplyDelete
  42. lol. I can echo smallkucing. I missed the sale too. SOB SOB !! I begged and nagged and pleaded but nobody wanna teman me there to book loot. :( You had a good loot though !! :) Enjoy !

    ReplyDelete
  43. Joanna

    There is always next year. Hey...i bet they will be having their Christmas sale soon

    ReplyDelete
  44. Adoi! Adoi! Come be my son and I will shower with lotsa books! I have 4 units 6 feet shelves with books at home. Mamarazzi and I are cuckoo readers!

    ReplyDelete
  45. Twillight

    Oh NOOoooooo another one who is mad about books?

    Wow...you so lucky to have nice shelves for books. Mamarazzi's books all kena "tapau-ed" into those large plastic bag. Now got 19 plactic bags

    ReplyDelete
  46. he isnt scared of the wolf!?!

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog.

I have decided to make this an Award and Tag Free Zone, thank you for thinking of me but I prefer your comments. I love your comments so do drop a comment or two.

If you are new here, do leave your blog address so that I can come and visit also.

Have a nice day!


Blogger/Google NOTICE to all visitors:
As a courtesy,
we have added a notice on this blog to help meet these regulations. The notice lets visitors know about Google's use of certain Blogger and Google cookies on your blog,
including Google Analytics and AdSense cookies.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...