Nuffnang

Mama Kucing Blogs

Friday, 10 September 2010

Selamat Hari Raya !

Jeng~jeng~jeng~ my Raya Baju. Nice or not? 1 Malaysia wor. Don't have Kain Samping only. Can also la.

Here I am. Wishing everyone who celebrate Hari Raya Aidilfitri "Selamat Hari Raya and Maaf Zahir Batin".


So...anyone wanna "date" me out for ketupat, lemang and rendang session?

40 comments:

  1. Selamat Hari Raya, Joshua.. maaf auntie Claire ya!

    ReplyDelete
  2. Holy Smoke! I thought you showing pic of Bruce Lee when young!
    Hey....he sure looks good. Bet he'll be turning heads, very young girl's heads I mean, arhaaaa ha ha...with that gorgeous red.
    Bet he loves it, huh?
    Happy holidays to you, Lee.
    ps, how many days holidays in Malaysia? And when actually is Hari Raya? Thursday or Friday or Saturday?

    ReplyDelete
  3. so cute! buy especially for this raya arh?:D

    ReplyDelete
  4. Wah..siap with baju Melayu some more. Nice nice.

    Happy Holidays!

    ReplyDelete
  5. fuh...red some more..boleh tahan! =)

    ReplyDelete
  6. Uncle Lee

    LOL...Hari Raya falls on Friday :D

    ReplyDelete
  7. Auntie Claire

    Selamat Hari Raya :D

    ReplyDelete
  8. Angeline

    Happy Holidays to you too :D

    ReplyDelete
  9. Mummy Gwen

    Ya lor..One Malaysia mah

    ReplyDelete
  10. Selamat hari raya, maaf zahir batin... hahaha.. so handsome... that baju can double as baju Xmas and CNY baju oso... pandai ur Mamarazzi pilih... hahahahah...

    Come... let's go crash someone's open house... got lobang for ketupat and rendang anot? LOL!

    ReplyDelete
  11. Selamat Hari Raya, small kucing.
    You look so cute and handsome in this suit.
    Ha..I can imagine how many girls will their eyes on him in future.

    ReplyDelete
  12. Oooooooo....hensemnya!!!! Sure all the girls fall in love with you.... Habis! There will be so many broken hearts, I'm sure. LOL!!!

    ReplyDelete
  13. wow I ike the colour! red I like it!

    ReplyDelete
  14. Smallkucing=Joshua ah? ok. He is smart in red huh :-)

    Dora

    ReplyDelete
  15. selamat hari raya smallkucing! :) nice baju melayu hehe. should wear one whole suit. cuter! :)

    ReplyDelete
  16. selamat hari raya aidilfitri, buat sekeluarga bookamamarazzi.. maaf zahir dan batin~~ :)

    ReplyDelete
  17. wah super hansem!! *whistles*

    ReplyDelete
  18. MODERN ROBINSON CRUSOE10 September 2010 at 12:29

    First baju - Joshua looked young & dangerous (ekin cheng)...LOL

    btw the baju can use for next year 's CNY as well?? One bird kill 2 stone!

    ReplyDelete
  19. Handsome-nyer!!!!

    Selamat Hari Raya to you :)

    ReplyDelete
  20. He is so handsome in his red baju melayu. Selamat Hari Raya, Small Kucing

    ReplyDelete
  21. Auntie Cleff

    You so busy this week leh How o crash. Haiz.

    For CNY? Dont think can coz by then I think my head too big already

    ReplyDelete
  22. STP

    Girls okay as long as not boys :p

    ReplyDelete
  23. Shenny's Mommy

    LOL...purposely buy for one Malaysia raya :D

    ReplyDelete
  24. Dora

    Thanks. Get one for your baby too la :D He would look so cute

    ReplyDelete
  25. BBO

    Angpau mali...rather Green pau mali :D

    ReplyDelete
  26. SK

    wakakaka Mamarazi's new nick ah...

    ReplyDelete
  27. Faisal

    Mamarazzi trying to find the kain samping but tak dapat.

    ReplyDelete
  28. LV

    THanks :D Singapore holiday too? Happy holiday to you :D

    ReplyDelete
  29. Rose

    Thank you very much :D

    Hope you will find new staff soon.

    ReplyDelete
  30. MRC

    E-Kin? hmmm like that have to grow longer hair lor

    Dont think can use for CNY as the body is growing real fast. Maybe by CNY this suit wont fit already

    ReplyDelete
  31. wah seh, selamat hari raya to you !!

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog.

I have decided to make this an Award and Tag Free Zone, thank you for thinking of me but I prefer your comments. I love your comments so do drop a comment or two.

If you are new here, do leave your blog address so that I can come and visit also.

Have a nice day!


Blogger/Google NOTICE to all visitors:
As a courtesy,
we have added a notice on this blog to help meet these regulations. The notice lets visitors know about Google's use of certain Blogger and Google cookies on your blog,
including Google Analytics and AdSense cookies.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...