Nuffnang

Mama Kucing Blogs

Friday, 4 June 2010

Small Bully at Empire Shopping Gallery, Subang Jaya

Went jalan-jalan at the new shopping mall in town. Took the chance to bully my Uncle Hock. Want Uncle to hold my hand.

I would run fast fast, jerking him along. Then I would suddenly stopped and pretend to fall down like what I did with Kaw Kaw LC last year.

Tried to bully him to buy me the cute Teddy Bears. Got scolded by Mamarazzi.


Wow...Motorbike! Papa! I want that "Torbike!".


*Evil grinz* Maybe can get Uncle to take me to Toys' R ' Us.


Got Playland downstairs. Gotta pay one.


Aiks! Giant Octopus ah...just like the Octopus on my T-Shirt. Also blue color.


Doremon..Can bring home ka?


*Drooling* I wanna overnight here la. Papa, Mamarazzi and Uncle, you all go home first la.

50 comments:

  1. Lol! Nice hair..got tail at the back like little shaolin kid. haha!

    ReplyDelete
  2. is this the same handsome uncle you sat on the lap at the kopitiam?
    opps. paiseh. i didn't say that. heeheehee.

    ReplyDelete
  3. hahhah cutie boy... u sure had a blast jalan2 at empire ya! :)

    ReplyDelete
  4. This new mall nothing much to see ler. :P

    Small kucing bullied the uncle..haha..so cheeky lah.

    ReplyDelete
  5. Uncle Hock single rite? He's quite handsome worr...come, intro ur Uncle Hock to Auntie Cleff... Auntie Cleff long time never play Cupid! :P

    ReplyDelete
  6. hhahahaaah at last pic luckily his "sotong chiu" at the back of his head didnt spring up looking at the mannequins hahahahaahhahaha

    ReplyDelete
  7. hahahahaa...look at the way he's staring in the last pic... =p

    ReplyDelete
  8. Didn't buy anything at Toys R'us? Didn't roll of the floor...crying hysterically...throwing tantrums...demanding to buy this and that...??? No? That's good... Otherwise, time for a good spanking!!! LOL!!!

    ReplyDelete
  9. Wa... so big the playland. How much per entry?

    ReplyDelete
  10. So... did small bully manage to stay overnight? Mama, u made small kucing sounds like Shin Chan at the last picture! LOL....

    ReplyDelete
  11. hahaha he had gown up and do not want to go home want to have a girlfriend!

    www.bigboyosven.com

    ReplyDelete
  12. Hahaha the last pic is so cute! Is the Jaya Grocer opened yet? We went there few weeks ago, many shops still not opened yet...

    ReplyDelete
  13. very nice playland. if my boy sees it, he will never let go.

    I hv yet to visit this shopping mall, maybe one day.

    ReplyDelete
  14. My inlaws told me about this place since it is so near their house.

    Sigh....maybe now not that many shops and not that many people go and let the kid run wild!

    ReplyDelete
  15. smallkucing is small bully, mamarazzi is BIG bully.. hahaha!! :D

    ReplyDelete
  16. Lindy

    Purposely kept the "Tail" to be pulled when he is naughty. MIL dont allow to pull ear :p

    ReplyDelete
  17. Hhaa. the last pic is funny.

    ReplyDelete
  18. Tuti

    Hensem ah? sure Uncle's nose kembang liao. Yup..it's the same Uncle :D

    ReplyDelete
  19. Kristie

    Got nothing to do so go jalan jalan lor...moreover saw you blog about the place :D

    ReplyDelete
  20. Mummy Gwen

    Ya still new. Saja went kaypoh look see look see lor.

    ReplyDelete
  21. Auntie Cleff

    Woi..u wanna be cupid ah? mintak commission can or not? 1 Dan Neh Noh Happy Meal kakaka

    ReplyDelete
  22. Manglish

    *pengsan* You watched too much cartoon ler

    ReplyDelete
  23. STP

    Thank goodness he don't usually throw tanturm :D

    ReplyDelete
  24. lil Bulb

    Not sure wor. Didn't went to check it out. Saw there are some computer/TV and some kids playing computer games there also.

    ReplyDelete
  25. lol..why u stare at the legs la hamsap....like father like son?? :-P

    ReplyDelete
  26. Claire

    He memang like Shin Chan leh...see boys ah he tarak layan much...but if it's girls ah..aiyoyo..

    ReplyDelete
  27. Sunny & Sid

    This boy ah...kecil kecil but got a lot of "Far Foon" *shake head*

    ReplyDelete
  28. Chloe Mommy

    Ya lor many shops not open yet

    ReplyDelete
  29. Jenny

    Wa..you boy love Playland ya..I guess all kids loves them

    ReplyDelete
  30. Ann

    Weekend quite a lot of people there. Week days can "swat flies" kakaka

    ReplyDelete
  31. Ur son got future. He knows how to admire 'body' now XD

    ReplyDelete
  32. MODERN ROBINSON CRUSOE4 June 2010 at 16:50

    Again i foresee Joshua grow-the-up to be a trendy , IN & stylish guy...The pony-tail is already the IN thing

    ReplyDelete
  33. Wah...Joshua looks big for his age. He is now 2 years 3 to 4 momths old, right?

    ReplyDelete
  34. LOL So small already drooling at girls! Testosterone acting up ... LOL!

    ReplyDelete
  35. Did you stay overnight? hahahahahahaha!

    ReplyDelete
  36. No Dan Neh Noh for you this time la, budak... how about homemade kissi kissi?

    ReplyDelete
  37. SK

    Muhahaha ya Mamarazzi Big bully ..paparazzi lagi BIgger :p

    ReplyDelete
  38. MRC

    hahaha...in one day out another leh :p

    ReplyDelete
  39. Lenglui Witch

    if he sees you sure he lagi drool

    ReplyDelete
  40. Alice

    Ya lor...over the normal limit..kakaka

    ReplyDelete
  41. Auntie Cleff

    Kikisi also boleh la

    ReplyDelete
  42. Prince & Princess Mum

    Your guess leh? :p

    ReplyDelete
  43. lolx....overnight there, are you sure Joshua?

    ReplyDelete
  44. Haha... Joshua is sooo cheeky! :-D

    ReplyDelete
  45. Boey Joey

    Memang cheeky nowadays isk isk isk...likes to bully the uncles and aunties

    ReplyDelete
  46. uLi

    Got lenglui wor..some more at night i can sneak into the Playland and play wor

    ReplyDelete
  47. Hahaha...don't let your boy became the 2nd 'sin chan' hoh! Wait you gone headache! haha...

    ReplyDelete
  48. Kristy

    Now already having headache ..

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog.

I have decided to make this an Award and Tag Free Zone, thank you for thinking of me but I prefer your comments. I love your comments so do drop a comment or two.

If you are new here, do leave your blog address so that I can come and visit also.

Have a nice day!


Blogger/Google NOTICE to all visitors:
As a courtesy,
we have added a notice on this blog to help meet these regulations. The notice lets visitors know about Google's use of certain Blogger and Google cookies on your blog,
including Google Analytics and AdSense cookies.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...